1. Prekių pristatymas

1.1. Užsakymas vykdomas po visiško atsiskaitymo su mumis. Kai prekė yra sandėlyje, įsipareigojame ją pristatyti per 2-20 d.d.
1.2. Jeigu prekės mūsų sandėlyje nėra ir ji pažymėta kaip užsakomoji, jos pristatymas gali trukti nuo vienos iki dviejų savaičių. Išskirtinais atvejais pristatymo terminas gali skirtis nuo kitų aplinkybių (pvz. muitinės).
1.3. Mes (t.y. pardavėjas) pasiliekam teisę, jog išimtinais atvejais prekės pristatymas gali vėluoti, dėl nenumatytų aplinkybių. Taip įvykus pardavėjas įsipareigoja kuo greičiau jus informuoti apie prekės vėlavimą bei nurodyti tikslų pristatymo terminą.
1.4. Užsakymai siunčiami, diskrečioje apsauginėje pakuotėje, jog prekė nebūtų pažeista.
1.5. Jūsų išsirinkta prekė bus supakuojama į specialiai pagamintą pakuotę ant kurios bus nurodomi siuntėjo bei gavėjo nurodyti adresai.

2. Privatumo politika

2.1. Visi iš pirkėjų surinkti asmens duomenys tvarkomi LR nustatyta tvarka.
2.2. Visi surinkti duomenys apie jus ir jūsų pirktą prekę, niekada nebus perduodi trečiosioms šalims ar panaudoti kitais negarbingais tikslais.

3. Pardavėjo atsakomybė

3.1. Mes neprisiimam atsakomybės už padarinius, jei jų atsirado dėl to, jog jūs pateikėte neteisingus duomenis apie save.
3.2. Neesame atsakingi už mūsų parduotuvėje esančias nuorodas į kitus tinklalapius pateiktą informaciją ar kitą vykdomą veiklą.
3.3. Pasiliekam sau teisę, betkada sustabdyti savo veiklą ar ją pakeisti nieko apie tai neįspėjus.
3.4. Įsipareigojam pristatyti jūsų užsakytą prekę tuo adresu, kurį jūs nurodėte atlikdamas užsakymą.
3.5. Pasiliekam sau teisę pakeisti jūsų užsakytą prekę į analogišką (jei tuo metu neturime jūsų pasirinktos prekės) arba grąžinti sumokėtus jūsų pinigus per 7 (septynias) darbo dienas.

4. Pirkėjo atsakomybė

4.1. Jūs atsakote už visų savo pateiktų duomenų tikslumą.
4.2. Prisiimate visą atsakomybę už visus savo atliktus veiksmus mūsų elektroninėje parduotuvėje.
4.3. Jeigu jūs nesusipažinę su taisyklėmis – neturite teisės apsipirkti šioje parduotuvėje. Betkokiu atveju yra laikoma, kad jūs susipažinote su taisyklėmis, kai jūs atlikdamas užsakymą, pažymėsite varnelę ties punktu „Su taisyklėmis susipažinau ir susitinku“).

5. Prekių grąžinimas

5.1. Jei prireiktų grąžinti ar pakeisti užsakytą jūsų prekę pirktą iš mūsų internetinės parduotuvės, jūs tai galite padaryti per 30 dienų, nuo prekės gavimo dienos. Grąžinant ar keičiant prekę ji turi būti supakuota orginalioje pakuotėje, prekė negali būti naudota ar pažeista. Ji turi būti tokios pat išvaizdos, kaip ir gavote.
5.2. Tuo metu, kol prekė yra grąžinama ar keičiame už ją atsakot pirkėjas, taip pat, grąžinimo ar keitimo išlaidas turipirkėjas, mes padengsime transportavimo išlaidas tik tuo atveju, jei gavote ne tokią prekę kurios pageidavote, ar kitaip netinkamą naudoti. Kokybiškos užsakomosios prekės nėra grąžinamos.

6. Neteisminis ginčo sprendimas

6.1. Jeigu jūsų netenkina mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, jūs galite pateikti mums rašytinę pretenziją el.p. pagalba@furna.lt , kurią išnagrinėsime ne vėliau kaip per 30 dienų. Jeigu atsakymas jūsų netenkins, galite kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (interneto svetainėje www.vvtat.lt) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje ec.europa.eu/odr/.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba:
Adresas: Vilniaus g. 25, Vilnius, 01402, Lietuva
El. pašto adresas: tarnyba@vvtat.ltInterneto svetainė: http://www.vvtat.ltTelefonas: +370 5 262 6751

PREKIŲ GRAŽINIMAS

1. Kokybiškų prekių grąžinimas, remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tuo atveju, jei Pirkėjas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis ir dėl to negali prieš sudarant pirkimo-pardavimo sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 30 d. jei:

– grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
– prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
– grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
– grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

– garso ir vaizdo kūriniai ir fonogramos bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, kompiuterinės programos, jei pažeistos pakuotės apsaugos;
– laikraščiai, žurnalai ar kiti periodiniai leidiniai;
– prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo), yra greitai gendančios arba baigiasi jų galiojimo laikas;
– kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

Grąžinamą prekę prašome pristatyti į „Dononta” parduotuvę (parduotuvė nurodyta puslapio apačioje). Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:

– prekių supakavimą;
– prekių pristatymą į „Dononta” parduotuvę (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).

Mes galime atsisakyti priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 30 d.d., į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.).

Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

2. Grąžinimas įsigijus nekokybišką prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis – nekokybiška prekė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės.

Gamintojo kalte skaitoma: nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.