Pagalba
Mūsų komanda visada pasirengusi padėti.
Atsakymai į dažniausiai pasitaikančius pirkimo klausimus
Užsakymai ir pristatymas
Susisiekite su mumis el. paštu: pagalba@furna.lt ir mes pakeisime jūsų pristatymo adresą.
Trumpas atsakymas: NE
Mūsų naudojamos mokėjimo sistemos nesaugoja jūsų jokių asmeninių duomenų.
Taip, visi mūsų produktai yra apmokestinami PVM(21 %).
Siunčiame prekes visoje Europoje, Skandinavijoje, Anglijoje.
Jūsų užsakymas turėtų atkeliauti pas jus per 3-7 darbo dienas. Labai vertiname jūsų kantrybę ir nekantraujame, išgirsti jūsų atsiliepimus apie prekę!
Jei norite pakeisti produktą
Grąžinimas ir keitimas
Visoms prekėms taikoma 14 dienų pinigų grąžinimo garantija.
Daugiau apie grąžinimą skaitykite čia: Grąžinimas
Susisiekite su mumis el. paštu: pagalba@furna.lt ir mes pakeisime jūsų prekę tinkama.
Susisiekite su mumis el. paštu: pagalba@furna.lt ir mes pakeisime jūsų prekę tinkama.
Susisiekite su mumis el. paštu: pagalba@furna.lt ir mes pakeisime jūsų pristatymo adresą.
TAIP, susisiekite su mumis el. paštu: pagalba@furna.lt.
Dėja, bet ne, prekes galite pirktis tik tos kurios yra.